Puťák

24. 6. - 26. 6.

fotogalerie zvadlo

24.6.2015 pátek

Po 14h nákup s Jájou v Kampusu, 14:30 předáváme nákup Štambimu, který veze lodě autem. V 15:15 máme sraz na nádraží, vlakem jedeme do Náměště nad Oslavou. Tam se k nám připojuje David se psem a autobusem jedeme do Kozlan. Vydali jsme se pěšky směrem k Dalešické přehradě. Netrvalo to dlouho a dorazili jsme na skalní útes, odkud byla vidět přehrada a náš cíl – ostrov Kozlov. Začal náročný sestup k vodě, kde na nás čekal Štambi s připravenými rafty. Nízký stav vody nám však umožnil přejít suchou nohou a všichni jsme se bezpečně přemístili na ostrov. Po chvilce bloudění po ostrově jsme založili tábor a vybalili si věci. Pár lidí pak zůstalo hlídat tábor a ostatní se vydali loděmi k autu na pláž nafouknout ostatní lodě a vyzvednou Haničku a Aleše. Po návratu nás čekala už jen večeře u táboráku a spaní pod širákem.

25.6.2015 sobota

Ráno naše lodě překvapila zvýšená hladina vody, ale naštěstí nám lodě neuplavaly. Po vydatné buchtové snídani jsme všichni vyrazili na vodu a plavili se na nedalekou pláž, kde jsme se koupali celé dopoledne. Na oběd (brgul) jsme se vrátili zpět na náš ostrov. Po odpolední siestě jsme se opět vydali na plavbu, tentokrát na opačnou stranu směrem k pláži, kde parkovalo auto. Nabrali jsme vodu a posilnili se nanuky a vydali se na plavbu zpět. Večer jsme přemístili náš tábor na výše položenou část ostrova, kde se nacházel i dřevěný přístřešek. Podle předpovědi mělo totiž v noci pršet. Děti si postavily stany, na vedoucí zbyla dřevěná chatrč. Společně jsme pak na večeři opíkali buřty a hermelíny. V noci byla bouřka.

26.6.2015 neděle

Ráno naštěstí nepršelo, takže jsme se nasnídali a začali poklízet tábořiště. Kolem jedenácté jsme začali s přepravou všech věcí k pláži s autem. Po závěrečné plavbě jsme se rychle naobědvali a s dětmi vyrazili pěšky do Vladislavi na vlak. Vlakem v 15h do Brna.